Kwarantanna trwa w najlepsze, co niestety odbija się również na świecie marketingu. Udało nam się jednak zebrać kilka ciekawych akcji z zeszłego tygodnia i postanowiliśmy się nimi z Wami podzielić!

Koniec ze ściemnianiem znajomych!

Dla osób które uwielbiają się chwalić tym co akurat robią będzie to ulubiona aplikacja! Jednak grono osób które niekoniecznie chce się wszystkim dzielić ze światem, może być przekleństwem. Mowa o aplikacji messenger, która zamierza wprowadzić automatyczne statusy informujące znajomych o tym co właśnie robimy! Aplikacja automatycznie będzie ustawiać ikony czynności przy naszym zdjęciu profilowym. Dzięki temu nasi znajomi dowiedzą się, że aktualnie biegamy, jesteśmy na lunchu czy prowadzimy samochodów. Oczywiście w ustawieniach będziemy mogli dowolnie dostosować ustawienia widoczności statusów, w celu ochrony naszej prywatności.

W taki sposób będziemy informowani, że dana osoba jeździ aktualnie na rowerze

źródło: https://www.tabletowo.pl/messenger-poinformuje-o-lokalizacji/

Wypadają Ci włosy? Ubierz czapkę, a przestaną!

Z bardzo innowacyjnym pomysłem wyszła azjatycka firma Xiaomi! Do tej pory znana głównie z produkcji telefonów, na rynek wypuściła czapkę przeciw łysieniu! Otóż wcale nie chodzi o to aby czapką zakryć łysinę! Noszenie tej czapki ma pomóc włosom … odrastać! Wygląda zupełnie niepozornie, jak typowa czapka z daszkiem, jednak na samym środku po wewnętrznej stronie znajduje się 81 laserów stymulujących zdrowy wzrost włosów! Efekty widać podobno już po 12 tygodniach regularnego użytkowania gadżetów. Jak informuje Pekiński Szpital Przyjaźni, znaczącą poprawę stanu włosów, stwierdzono u ponad 80% badanych! Czapka nazywa się COSBEAUTY LLLT, i na obecną chwilę można ją kupić jedynie na rynku chińskim, a jej koszt to 1499 juanów, czyli w przeliczeniu jakieś 900 zł.

Myślicie, że ten produkt ma szanse podbić rynek?

źródło: https://android.com.pl/news/305002-czapka-na-porost-wlosow-od-xiaomi/

Szykuje się konkurencja dla Tik-Tok’a

Korzystacie z aplikacji Tik-Tok? Jest to obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie, zwłaszcza wśród młodzieży! O popularności niech z resztą świadczy fakt, iż w 2019 roku został pobrany ponad 842 milionów razy! Skoro cieszy się taką popularnością to nic dziwnego, że bardzo szybko doczekało się konkurencji. Platforma YouTube oficjalnie poinformowała o tym, że pracują nad “shorts”, czyli funkcją dostępną w aplikacji YouTube, umożliwiającej nagrywanie krótkich filmików, dodawania rozmaitych efektów i przede wszystkim – dostęp do bazy licznych utworów, dostępnych w bibliotece YouTube. Warto jednak zaznaczyć, iż będzie to jedynie funkcja w aplikacji, a nie osobny twór. Myślicie, że nowa funkcja podbije internet? Premiera funkcji zaplanowana jest na końcówkę 2020 roku.

źródło: https://marketingprzykawie.pl/espresso/shorts-youtube-pracuje-nad-konkurencja-dla-tiktoka/

Premiera butów? Zróbmy online!

Jak wiadomo premiery to nieodłączny element marketingowej promocji! Niezależnie od tego czy mówimy o premierze nowego filmu, płyty, czy ubrań – premiera zrobiona z rozmachem to często spotykane narzędzie do przyciągnięcia nowych kupców. Co jednak zrobić gdy zaplanowana premierę butów, podczas trwania pandemii? Przenieść premierę do internetu! Na taki krok zdecydowała się marka ASICS, która planowała swoją premierę w Tokio, jednak ostatecznie przeniesiona została na platformę YouTube. Tam właśnie ukazał się krótki parominutowy film, na którym dokładnie przedstawiono i opisano zalety nowych modeli butów. Z filmem zapoznać możecie się poniżej.

źródło: https://lifestyle.newseria.pl/biuro-prasowe/sport/wirtualna-premiera-nowych,b872479177

Doskwiera Ci nuda w czasie kwarantanny? Odtwórz w domu znany obraz!

Na bardzo oryginalny pomysł wpadł dyrektor Getty Museum w Los Angeles. W związku z panującą kwarantanną, kiedy to ludzie przymusowo muszą siedzieć w domu, zaproponował pewną zabawę. Otóż, zachęcą on internautów do odtworzenia znanych obrazów u siebie w domu przy użyciu rzeczy które mają pod ręką. Internauci ochoczo dzielą się swoimi pracami, w których nie brakuję kreatywności. Akcja cieszy bardzo dużą popularnością, a sami uczestnicy – niezwykłą kreatywnością. Przyznajcie sami – można się uśmiechnąć.

Przyznajcie sami – kreatywności nie da się odmówić!

źródło: https://marketingprzykawie.pl/espresso/muzeum-poprosilo-o-odtworzenie-znanych-obrazow-materialow-ktore-mozna-znalezc-domu/

Podobał się przegląd tygodnia? Może czegoś Twoim zdaniem zabrakło? Chcesz nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu!